Support

Ofte stilte spørsmål:
1. Hvordan sletter jeg bestillingen min?
Som privatkunde kan du slette bestillingen din på kundeprofilen din dersom bestillingen ennå ikke er bekreftet sendt.
Din bestilling er sendt dersom du har mottatt en ordrebekreftelse på e-post. Du kan logge inn på din kundeprofil med din e-postadresse og passord.
Hvis du har glemt passordet ditt, kan du bruke funksjonen for glemt passord under pålogging. Eller du kan kansellere bestillingen ved å kontakte vår kundestøtte.

2. Pakken min er sendt, men ikke mottatt?
I ekstraordinært travle perioder som Black Friday kan det oppstå forsinkelser. Hvis varen ikke har ankom i tide, vennligst kontakt transportøren for mer informasjon. Du er også velkommen til å kontakte vår support.

3. Jeg bestilte med bankkort og kansellerte deretter bestillingen. Når vil beløpet bli frigitt?
De kan ta opptil 7 dager før reservasjonen av beløpet frigis fra vår betalingsleverandør. Utgivelsen vil imidlertid vanligvis være mye raskere.

4. Jeg må returnere varen min, hva gjør jeg?
Les våre generelle vilkår og betingelser. Her får du instruksjoner om hvordan prosessen/behandlingen vil gå til. Det er viktig at du følger dem slik at de kan behandles så raskt som mulig.

5. Jeg har en defekt vare, hva gjør jeg?
Det er viktig at du varsler vår kundeservice så raskt som mulig på e-post support@zazie.no.

Og i våre generelle vilkår vil du få instruksjoner om hvordan prosessen/behandlingen skal foregå. Det er viktig at du følger dem slik at de kan håndteres så raskt som mulig.

Annen informasjon:
Har du andre spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss på: support@zazie.no.
Vi streber alltid etter å svare på henvendelser innen 1-2 virkedager. Vennligst beskriv saken din tydelig slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.